Veel nieuwe indrukken. - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Hein Postma - WaarBenJij.nu Veel nieuwe indrukken. - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Hein Postma - WaarBenJij.nu

Veel nieuwe indrukken.

Blijf op de hoogte en volg Hein

04 Februari 2015 | Nederland, Ermelo

Veel nieuwe indrukken.
Mijn werkzaamheden zijn nu in volle gang. Ze vragen de nodige improvisatie.
’s Morgens hebben we met de kinderen een Bijbel- knutsel- en sportprogramma.
Lenneke is mijn trouwe helpster. ’s Middags reparatieprogramma. Het is vaak
puzzelen en lang niet alles lukt. Er gaat ook telkens veel kapot. Dus aan werk geen
gebrek. De kinderen zijn geweldig. Ze zingen heel goed en ze luisteren graag naar
de bijbel verhalen. Sporten met hen is ook heel leuk. We zijn ook naar Shire de stad
die niet zo ver is geweest. We gingen naar de markt en hadden een Ethiopische
koffieceremonie. Het landelijke voedsel is goed te eten, al denken sommigen van
ons daar anders over. Vandaag ook een paar fijne gesprekken gehad.
We merken in alles de tegenwoordigheid van de Heer.
Voor de poort loopt een weg en daar zie je van alles voorbijkomen. Lopende mensen
In verschillende kleding met soms hele lasten en ezels, geiten, kamelen en allerlei soorten
Voertuigen. Vogels zijn er hier ook veel. Duiven nestelen onder het dak en in de hybiscus.
De paal om te dansen heb ik klaar. Nu ben ik bezig met een basketbalnet.
We worden ’s nachts bewaakt door wachters met halfautomatische geweren.

• 05 Februari 2015 - 00:29

Hton En Clasien:

Beste Hein, je enigszins kennende ben je zeker in je schik met de uitdagingen waar je dagelijks voor wordt gesteld. Ik kijk uit naar wat beeld van datgene wat je zoal schetst. Om me een beeld te vormen van de plek waar je je bevindt heb ik Google Earth er eens op nagezien. Fijn dat je een goed contact hebt met de kids. Groet aan jou, je metgezellen en de kids.

• 10 Februari 2015 - 09:21

Ruud En Clar Van Der Kuijp:

Ha die Hein. Leuk om jouw indrukken te lezen. Het lukte ons de afgelopen weken niet om je verslagen te lezen. Maar sinds gisteren lukte het ineens wel! Fijn dat je goede respons krijgt van de kids en dat ze het fijn vinden om te luisteren en te spelen. Fijn dat je een charmante assistente hebt die je met hart en ziel ondersteund in jouw dienstbetoon! Ga door en geniet er zelf ook van!! We hebben gisterenavond voor je gebeden dat je meer nachtrust zult krijgen en dat de jankende en lachende wilde dieren voor jou niet meer hoorbaar zullen zijn zodat je voldoende rust kunt krijgen. Groeten van ons uit Putten.