De koffers ingepakt. - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Hein Postma - WaarBenJij.nu De koffers ingepakt. - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Hein Postma - WaarBenJij.nu

De koffers ingepakt.

Blijf op de hoogte en volg Hein

22 Januari 2015 | Nederland, Ermelo

De koffers zijn gepakt. Inmiddels heb ik ze zeker tien keer over gepakt. Als dit nog beslist mee moet, moet die broek er maar uit. ”Do it on the Indian way !”, zeggen wij dan tegen elkaar. Als de indianen verhuizen nemen ze niet meer mee dan ze kunnen dragen. Wij mogen twee keer 23 kg meenemen en dat is niet veel als je bouwmateriaal en kinderkampmateriaal moet meenemen. En dan natuurlijk de hoeslakens voor de kinderen. Ontdaan van het verpakkingsmateriaal weegt zo’n ding toch 450 gram! Het is dus een heel gepuzzel. De meeste kleren maar even over elkaar aantrekken, dat scheelt weer. De reacties van veel mensen zijn hartverwarmend. Allen heel hartelijk dank voor de goede gaven en volmaakte giften. De Heer zegene jullie daarvoor! Voor de kinderen daar heb ik een lintenboom gemaakt, waar ze om kunnen zingen en dansen. Hieronder staat er een plaatje van.

Tags: eesrte mail

Hein

Gepensioneerde basisschoolleraar en freelance prediker die vanuit zijn geloof in de Here Jezus Christus wil leven naar Zijn wil en bedoeling.

Actief sinds 10 Jan. 2015