Mijn eerste reis naar Ethiopië - Reisverslagen van Hein Postma - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Ethiopië - Reisverslagen van Hein Postma - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis naar Ethiopië

De reis gaat naar een kinderdorp in Noord-Ethiopië vlak bij de grens met Eritrea. We gaan met z'n vijven werken in dat dorpje. Ook mag ik de kinderen over de Here Jezus vertellen met beamer en flanelplaten. Ik zal ze ook liedjes leren en met ze sporten. Voor mij is het een heel nieuwe wereld.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2015

Weer thuis in Ermelo

18 Februari 2015

Scholen

15 Februari 2015

Dieren

13 Februari 2015

Werken met de kinderen.

12 Februari 2015

Marktbezoek
Hein

Gepensioneerde basisschoolleraar en freelance prediker die vanuit zijn geloof in de Here Jezus Christus wil leven naar Zijn wil en bedoeling.

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9436

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 26 Februari 2015

Mijn eerste reis naar Ethiopië

Landen bezocht: